Loa & valparna

Oj här har tiden gått så fort att jag inte hunnit uppdatera bloggen. Men lite på min hemsida i alla fall.
Men det har hänt en hel del sen senast. 
Valpningen kom igång på onsdagen den 12 augusti.
Jag såg på¨henne vid 16 tiden att nu sker det nog snart.
Vid 18 så började hon pusta och 18:45 så kom första värken och 19:15 såg första valpen ljuset.
Sen flöt det på under kvällen och natten. Hon höll mig verkligen på halster genom att börja föda ut 4 killar, innan första tjejen såg ljuset, sen kom det 3 till så det blev en jämn flock med 4 hanar & 4 tikar.




Tiden efter valpningen har gått fort och de växer så de knakar.








Idag har jag tagit helt färska bilder av de små vita ulltussarna.
Se & njut av dessa små under.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0