Nyårsafton

Ja då var året slut och vi hann inte med någon parning 2008. Vi satsar på 2009 i stället.

Vi har haft en bra och kall dag med en tre rätters i kväll. Halstrade pilgrimsmusslor, med smörsås samt löjrom med creme fraiche och vitlöksbröd till förrätt.
Ostfylld snitsel med pommes frites och café de paris sås som huvudrätt och en fantastisk choklad panna cotta med passerade jorgubbar. För mig genomgående champagne, ni som känner mig vet min passion för just champagne och om det firas något så är det i just bubblande dryck.
Bubblande dryck inköpt i Budapest.  BB- Balaton Boglár

Vi firade in det nya året inne på Stortorget i Ängelholm.De hade ett fantastisk fyrverkeri.


GOTT SLUT 2008 & GOTT NYTT ÅR 2009
önskar jag er alla

Pernilla med 2-benta & 4-benta.
Vi ses 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0