Söndag i Göteborg

Dax för ny utställningsdag på My Dog. Dagens överraskning var domarbytet, nu vet jag ju inte hur den andra domaren var ska jag ju svara ärligt på men den dom hade bytt till idag var mycket positiv för mig. Nils Mohlin, förra årets domare på Svensk Vinnare -08.



Bild på dagens bästa tik och dagens BIM, vem som sopade rent hus idag var mitt lilla hjärtegull Czezar som både blev BIR Veteran, BIR. Ett stort grattis till Emma & Zetes som blev slagen på målsöret av Czezar.
Nu står det 2-1 mellan Emma& Busza och mig & Czezar,fast till min fördel. Kommer bild inom kort på Czezar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis...............

kram

2009-01-08 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0