Azka

Nu har Azka flyttat till ny fodervärd, Antti i Linköping.
Jag åkte med Emma dit igår, hon övningsskörde ca 70 mil. Hon var jätteduktig, även om jag var på helspänn för att hjälpa till att kolla var de andra trafikanterna var. Det blev en heldag med start 07.30 och hemkomst 19.00.



Jag fick prata en stund med henne innan hon ville ställa upp på bild.



Med viss tvekan ställde hon upp.



Det blåste en del så öronen ville inte riktigt, men så fick hon se ngt och då.......



åkte öronen fram, men då var fotografen emma på fel plats.


Foto: Antti

Hemma hos stormatte, där kunde man busa runt och sladda runt i kurvorna på parketten.


Foto: Antti

Efter en bra natt hemma hos husse så var det dax att besöka stormatte idag igen och hon är fantastisk på att torka blodpudding i små mycket goda bitar. Dessa kan husse ha och muta mig (Azka)med så att jag gör rätt saker när vi är ute på promenader runt i Linköping.



Kommentarer
Postat av: Emma

:)

2010-04-12 @ 21:37:20
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0