Nelson på besök


I helgen skulle min mamma hjälpa till med vår friidrottstävling Engelholmsspelen och då fick Nelson följa med.
Det börjar bli en resvan krabat och han är alltid lika go & glad.

Han fick följa med hem i lördags och hälsa på min flock. Här är lite lekbilder att avnjuta.



Om man är stor måste man vara snäll.........



Och jag är snäll, tänker Czezar



Nelson provsmakar lite på Czezar



Zixten & Nelson



Oj så många dom är som vill hälsa, Emma i bakgrunden



Lite närgågna är Alice & Zixten tycker Nelson



Rapsfält är vackra, precis som mina hundar



Erika kastar leksaken och....



Busza springer efter den och.....



och hämtar den.



Erika, Czezar & Nelson



Nelson full av bus och vill inte vara stilla, men


men det är Czezar gärna, Kungen av Axtorp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0