Nytt i vårsolen



Det är nåt i hinken.....



Nåt är det som lockar, längst ner.



Om vi slår våra kloka huvuden i hop, kanske.....



Oj en ny kuvasz eller??

Tarzan har ju fel,det är en ponny, Lady



Men nu är det en kuvasz i alla fall och han låter lite arg, vad har jag gjort...



Usch varför förföljer han just mig....



Nej, nu får det vara nog!



Jag vann i alla fall, lite blod får man tåla....



Så här tjock är jag,säger Busza



Snygg också...



En liten bild på fler i från flocken

Ja det var allt för idag, imorgon väntar MH för Alice, då blir det en ny rapport om dagsläget.
Busza kommer att flytta till Kicki för att föda sina valpar.

Tills dess.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0