Dom växer så det knakar....

Idag är valparna 2 veckor och oj vad de växer.
Idag varierar vikten från minstingen 1060 gram till bjässen på 1490 gram.

Nu har de även öppnat ögonen och de kan höra lite mer, så  nu är de snart vana vid dammsugarljudet, det mest frekventa i en kuvaszfamiljs hus.

Jag har uppdaterat min hemsida  nu på morgonen, där hittar ni fler fina bilder.
Länken hittar ni i menyraden, Kennel Three C´s.


Här gosar jag med Rosa tik, visst är hon bedårande?


Lila tik kollar in filten lite.



Om man ska växa och bli stor så måste man ha mat, här har Loa  matbaren öppen.....



Mycket pigment har de på nos och under tassarna.



Att vila på rygg skönt.



Mys pys killen, röd hane.

Bilderna är tagna av mig, Pernilla eller av Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0