Valparna har flyttat

Så var det då dax för flytt av alla Eurasiervalpar. Alla har fått nya hem, utom lilla Snow White

Snow White söker fodervärd.

Först ut att flytta var Happy som här tar farväl av mamma Alice.
Hon kollar att allt är bra innan flytt. Han ska bo i Albertslund i Danmark.



Annette & Jeff med Happy





Nästa att åka blev Dopey, som skulle till Helsingborg.



Dopey ska bo hos familjen Lordanindis i Helsingborg.






Bashful med nya ägare som bor i Höör.



Bashful med husse





Kickis valp Grumpy med sina fodervärdar. Grumpy ska bo i Hyltebruk.






Sleepy med sin nya familj, han ska bo i Greve i Danmark.





Doc som ska flytta till Norge







Sneezy med lillhusse.




Sneezy med nya ägare, han ska bo i Göteborg.




Nu lämnar jag med varm hand över till er, nu är det er tur att torka upp efter guldklimparna.

Jag har njutit av lugnet ikväll.

Jag önskar alla lycka till med er nye familjemedlem och ni vet alla vem ni kan ringa om ni undrar över något.

Glöm inte skicka mig bilder som jag kan lägga upp i bloggen efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0