Hundvakt till Three C`s Yodeling Bashful

Mitt i denna fina sommar har vi fått besök av Bashful "Kirro" Alice ena hanvalp. Han ska stanna här en månad när matte & husse med familj är på semester.

Vi började med mjuk inslussning i flocken de första dagarna och det gick bra. Idag blev det med hela flocken.



Vi började med Busza som inte alltid är så glad i nya hundbesökare.



Alice, Bashful & Busza i gräset.



Smygande i gräset, kolla in färgen på honom.



Man behöver ju inte alltid kolla in i kameran.



Alice med sin söte hanvalp Bashful.



Efter lek behövs vatten.



Elin kollar in flocken som samlats vid "vattenhålet"



Lite trång i trappan när alla vill vara på samma plats.



Czezar & Zixten & Alice tar sig en sväng om under torkvindan.



Zixten, Bashful & Busza



Nu tar jag dig..... Czezar bevakar leken.



På språng.

Nu ska jag njuta av att ha honom här. I morgon tar jag med honom till Tvååker för hans debut i utställningsringen. Jag skriver mer om det då, Alice & Zixten ska också med. Hoppas inte Alice är för ringrostig, det var ett tag sedan för henne. Vi ska träffa Kicki där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0