Vårsol i Skåne

Igår var jag ute och fotograferade mina underbara hundar, ja det var inte helt underbara hela tiden...
De ville inte helt enkelt inte sitta still tillsammans några långa stunder. Jag hade Erika till min hjälp så de bilder jag är med på är det hon som tagit. Bakgrunden på några bilder är vårt nya uterum med intill liggande numera enligt min mening snygga rabatter, stenlagda med sten från bygdens åkrar.



Alice med leksak som hon gärna ville leka med.



Vilda kast med leksaken, notera Tusenskönorna i gräset.




Erika lite mys med Czezar



Visst är de söta??



Czezar har på ålderns höst blivit lite givmildare med sina pussar.



En liten dans med matte.



Hålla tassen, matte jag tycker om dig.





Czezar & Alice & Busza i gröngräset.




Måste man ha fokus på samma håll??
Czezar, Busza, Zixten & Alice.




I ensamt majestät väntar Czezar på resten av flocken.



Nu var de vita på plats, saknar bara en nu till flocken.



HELA hundflocken samlad inklusive leksaken.


Titta och njut och jag hoppas ni ska bli glada av min vårbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0