Alice börjar bli tjock....

Just idag öser regnet ner utanför mitt fönster, men våren är på gång.
Har sett vitsippor i skogen, ett säkert vårtecken.

Ett annat vårtecken här, det är att Alice börjar bli tjock....vilket gör mig och många med mej glada.
Jag skulle hunnit med att ha tagit ultraljud på henne, men tiden sprang i från mig.
Men nu märks det tydligare och tydligare att hon är dräktig.

När det blir uppehållsväder ska jag ta lite nya bilder av henne.
Nu är det bara att hålla tummarna att allt går vägen och att det kommer en liten flock ut ur magen i slutet av april.

Vårhälsningar från Kennel Three C´s


Kommentarer
Postat av: David

Hej hej,



Jag håller på att dra igång en sajt som heter Hundpuls.se. Hundpuls.se är en bloggportal där vi bloggar om hundar. Varje blogginlägg får en "vilopuls" när blogginlägget skapas. Därefter höjs eller sänks pulsen beroende på vad dina läsare tycker om ditt blogginlägg. Ju högre puls ditt inlägg får desto större chans har du att få dina blogginlägg visade på förstasidan och överst i varje kategoriarkiv.

Så fort någon skriver en kommentar på ditt inlägg så får du en notis via ditt Facebook-konto, vilket gör att du enkelt kan hålla koll på kommentarerna allt-efter-som de rullar in.



Vi utser även Ras-bloggare, vars inlägg hamnar under en Ras-kategori och vi utser även vissa Toppbloggare som syns mer på sidan om de är drivna bloggare som genererar innehållsrika inlägg med sunt tänkande som uppskattas av sina läsare.



Vi kan även automatiskt importera inlägg från andra bloggar och det är här min fråga till dig kommer in. Skulle det vara intressant för dig att synas på Hundpuls.se?



http://hundpuls.se



Med vänliga hälsningar,

David

2011-04-20 @ 20:04:38
URL: http://hundpuls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0